søndag 9. mai 2010

Teller til bloggen

Hei alle sammen!! Må berre ha eit innlegg der eg får ut litt frustrasjon sjølv om det egentlig ikkje er så mykje å irritere seg over! Eg er forholdsvis ny i blogglandia, og det er også dette som fører til litt frustrasjon!! Eg finn nemlig ikkje ut korleis eg skal legge til ein teljar (counter) i bloggen min!! Skjønnar meg likssom ikkje heilt på kor eg skal legge til koden eg har fått til den teljaren eg vil bruke! Men kanskje det er like greit, trur ikkje akkurat at bloggen min er så populær akkurat! Men det kan no likevel vere kjekt å sjå om det er nokon som er innom å kikkar på sida mi. Kanskje det er nokon som kan hjelpe meg? Ellers er planen i dag å forsøke på å få scrappa litt. Trur eg skal blant anna prøve meg på vekas skisse hos Skissedilla. Fristen er klokka 22.00 i dag, så eg bør rekke det. Må berre få ein ide på korleis eg skal løyse skissa denna gongen her :) Ha ein fortsatt fin søndag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar