søndag 1. august 2010

Skissedilla # 70

Hei alle saman! Det har blitt lite blogging og scrapping på meg no i det siste pga ferien, men no skal eg prøve å komme sterkare tilbake! Idag er det siste dagen av ferien min, så i mårga er det tilbake på jobb ilag med dei søte, små i barnehagen :) Sidan det er siste feriedagen idag, synst eg det var på tide å kose seg med litt scrapping.

Eg har som "vanlig" prøvd meg på vekas skisse hos Skissedilla. Denne gongen er det Carrin som har laga skissa. Eg digga denne skissa her, men sleit litt med å bruke den idag. Har hatt litt scrappesperre når det gjeld LOar i det siste, så det var kanskje på tide å presse seg sjølv til å scrappe litt igjen!! Har forresten hatt dette sjarmtrollet her på besøk idag ♥







2 kommentarer:

  1. Herlig, fargerik løsning på skissa! Masse lekene detaljer. Og ikke minst en nydelig modell:)

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. For en knallstilig LO, i superfreshe farger! En skikkelig sjarmør også da, herlig!
    En søt apekatt nede i hjørnet, digger slike små dyr;)
    Klem

    SvarSlett