søndag 4. september 2011

Bloggtørke

Heisann alle sammen! Det har vore veldig stille her på bloggen min. Etter at eg blei gravid i fjor, hadde eg ingen energi eller lyst til å skrive på bloggen. Scrappelysta var heller ikkje til stades. All den energien eg hadde brukte eg på å vere på jobb og gjere så godt eg kunne der, så når eg kom heim var det avslapning på sofaen som frista mest. Heldigvis resulterte denne perioda i det beste som har hendt meg;  nemlig lille prinsessa mi, Jenny.  Ho er berre verdens snillaste jente. Søv heile natta, bortsett frå eit måltid og smilet er på plass stort sett heile tida :) Tenk å vere så heldig, rein lykke rett og slett!



Denne skjønne prinsessa blir snart 5 måneder. Tenk at tida har gått så fort, og du utviklar deg for kvar dag som går! Du er berre den beste, og ord kan ikkje beskrive kor glad mamma er i deg  <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar