mandag 31. mai 2010

Vintage utfordring hos Scrappekammeret

Scrappekammeret har ei utfordring der temaet er vintage. Ein kan lage det ein vil, berre det er laga i vintage stilen! Dette er ein stil eg likar veldig godt, men som eg ikkje føler eg beherskar så godt! Men ein av grunnane til at eg har valgt å lage meg blogg, er at eg ønskar å utfordre meg sjølv og presse meg til å prøve nye ting. Derfor fann eg ut at eg hadde lyst til å prøve denne utfordringa. Eg valgte då å pynte ein boks eg hadde liggande! Hadde på forhand bestemt meg for to element eg ville ha med på denne boksen. Det var då fuglen og liljene, noko eg etterkvart angra litt på! Grunnen til det var at eg sleit litt med å få det sånn eg ville, men sidan eg hadde bestemt meg for å bruke denne pynten ville eg ikkje gi meg....  Men eg blei ferdig til slutt, så no er eg klar til å delta på Scrappekammeret si utfordring for første gong :)





3 kommentarer:

  1. Heisann Aina! Dette var en utrolig lekker eske! Det ble jo kjempestilig med fuglen. Masse snadder pynt her!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret, og velkommen tilbake!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Denne er rålekker Aina! Så orginalt med den fuglen; nyselig. Flotte farger og lekkert pyntet :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Kjempelekker eske!!! Sååå stilig med den fugle oppå! Nydelig pynting og fargekombinasjoner ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem fra Anette ;)

    SvarSlett